WeHire
Onze kernactiviteit is Nederlandstalig klantcontact, via welk kanaal dan ook. Als specialist op het gebied van klantcontact voert TDA gesprekken met consumenten en bedrijven via telefoon, e-mail, chat en social media.
Ondanks onze investeringen in techniek en datamanagement beschouwen wij onze mensen als het grootste kapitaal.
TDA's ambitie is dan ook het leveren van uitmuntend klantcontact.
Door middel van inkomende en uitgaande gesprekken/contacten zorgen wij voor extra omzet, nieuwe klanten, afspraken, de juiste afhandeling van vragen en klachten en waardevolle informatie uit de markt.
Flexibele en kostenefficiënte dienstverlening, het leveren van maatwerk, samenwerken met onze klanten, klantverwachtingen overtreffen en een hoge kwaliteit leveren: dat vormt de basis van onze dienstverlening.
Werken in één van de contactcenters van TDA betekent uitdagend werk in een gezellig team. Voor sommigen een job om nooit meer anders te willen, voor anderen een basis voor een verdere uitbouw van de carrière of goed betaalde bijbaan tijdens je studie. Mensen met werkervaring in een contactcenter, groeien regelmatig door naar functies binnen marketing, sales of management!
TDA Contact Center Services is een facilitair contactcenter dat al sinds 1986 haar opdrachtgevers adviseert en ondersteunt in het voeren van kwalitatief inbound en outbound klantcontact vanuit vestigingen in Almere en Leiden.
Onze vestiging in Leiden is gespecialiseerd in het werken voor goede doelen. In Almere is er een grote verscheidenheid aan B2B en B2C campagnes.
Team
Almere - Toon vacature
Leiden - Toon vacature
Almere - Toon vacatures
Leiden - Toon vacatures
Jij kan bepalen op welke manier je bij ons komt werken!
Kies je voor vrijheid en een hoger netto loon of voor meer zekerheid? Welke vorm je ook kiest: TDA zorgt dat alles administratief netjes geregeld is en dat jij er geen omkijken naar hebt.
Contract
35
Wisselweg 33
1314 CB ALMERE
Herengracht 48
2312 LE LEIDEN