TDA
TDA contact center services
Werken bij TDA is werken in een facilitair contactcenter dat al sinds 1986 kwalitatief klantcontact faciliteert voor de toonaangevende bedrijven en bekende goede doelen in Nederland. Vanuit onze vestigingen in Almere en Leiden zetten dagelijks meer dan 120 agents zich in voor onze klanten.
Wij zijn gespecialiseerd in multi-channel klantcontact op het gebied van sales, service en support. Dagelijks voeren wij 8.000 telefoongesprekken en beantwoorden 2.000 e-mails en zijn we actief in debiteurenbeheer, chat, webcare, social media monitoring en post verwerking.
Voor klantcontact in de financiële sector heeft TDA een eigen team van WFT gecertificeerd personeel.
Door een onderscheidende propositie en de continue begeleiding, coaching en training van onze medewerkers kan TDA een zeer hoge kwaliteit garanderen aan haar relaties en bieden we voor onze agents een omgeving waarin persoonlijk ontwikkeling centraal staat. TDA hecht veel waarde aan goed werkgeverschap. Wij bieden een omgeving waarin onze medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen, en waarbij rekening wordt gehouden met hun persoonlijke situatie.
Al meer dan 33 jaar specialist in klantcontact
33
Flexibele baan
Als je bij TDA werkt, kun je rekenen op een flexibele baan. Bij ons werken zowel fulltimers als parttimers. Onze werktijden zijn ook flexibel. We zijn voor de klanten van onze opdrachtgevers tussen 9.00 en 20.00 uur bereikbaar. Daardoor kun je bijvoorbeeld in de ochtenduren werken, of juist later starten. In overleg bekijken we wat voor jou het beste werkt. Je weet van tevoren waar je aan toe bent, zodat je je bezigheden goed kunt plannen.
Communicatietechnieken
TDA investeert veel in zijn collega’s via training, coaching en begeleiding.
Voor een callcenter agent is goed communiceren natuurlijk een vereiste. Naast duidelijk en verstaanbaar spreken, is actief luisteren een belangrijke eigenschap. Een geschreven tekst moet je vloeiend kunnen voorlezen. Daarnaast moet je het leuk vinden om verschillende gesprekstechnieken aan te leren.
Je hebt de juiste mindset nodig om je werk zo goed mogelijk te kunnen doen. Ook als je gesprekstechnieken op zich goed zijn. Het komt er op neer dat onze trainers en coaches je leren om te gaan met de verschillende emoties en stemmingen waar je tijdens je werk mee te maken krijgt. De begeleiding die je bij je werk krijgt, is intensief en leerzaam.
Goede sfeer: jong & oud(er)
Bij TDA vind je heel verschillende mensen. Een jongere die net van school komt, een herintreder die na jaren weer aan de slag gaat, een student die zijn opleiding (nog) niet heeft afgemaakt, een ambitieuze MBO-er die wil doorgroeien of een ouder die wil bijverdienen met leuk werk.
De verschillen in leeftijd en achtergrond lijken heel groot, maar in de praktijk zijn we gewoon allemaal collega’s. De sfeer is open, ontspannen en informeel. Een gezellig praatje tijdens je pauze, een collega helpen die er even niet uitkomt, samen lachen om gekke voorvallen: het hoort allemaal bij het werken bij TDA.
Wie zoeken wij
Voor iedereen stellen we onze vacatures voor agent open. Dus ook als je bijvoorbeeld een afstand tot de arbeidsmarkt hebt. Onze werknemers hebben daardoor heel verschillende achtergronden. Bij TDA werken onder meer herintreders, zelfstandigen en studenten. De leeftijden variëren van 18 tot 70 jaar.
Bij ons is iedereen van 18 jaar en ouder welkom. Een MBO werk- en denkniveau is voldoende. Het draait om één ding: jouw motivatie. Kan jij in je sollicitatiegesprek overtuigend uitleggen waarom jij de juiste kandidaat bent en waarom je graag bij ons wilt werken? Dan maak je een goede kans op een baan bij TDA.
Goed Nederlands en omgaan met een computer
Het spreekt eigenlijk voor zich: wil je bij ons werken, dan moet je duidelijk verstaanbaar Nederlands spreken, maar zeker ook goed kunnen luisteren. En als je goed verstaanbaar bent, is een licht accent geen probleem.
Bij TDA werkt iedereen met computers. Goed met een computer om kunnen gaan is dan ook zeker een pré.
Trainingen
Om je werk goed te kunnen doen, moet je beschikken over de juiste kennis en vaardigheden. Daarom hebben wij een uitgebreid trainingsprogramma. Dat begint met de basistraining gesprekstechnieken en wet- en regelgeving. Vervolgens word je intensief begeleid tijdens je werk en zijn er vervolgtrainingen.
Klanten en projecten
Voor elke nieuw project waar je als agent aan meewerkt, krijg je natuurlijk uitgebreide instructies van je teamleider. Vaak is ook de opdrachtgever daarbij aanwezig. Ook daarna komen onze klanten dagelijks over de vloer om mee te luisteren met gesprekken en actuele informatie te delen.
Je leert dus niet alleen veel over communicatie, maar zeker ook over bedrijven en sectoren.