fbpx
De ideale (bij)baan

Student

Flexibele (bij)baan, ideaal voor studenten

Werken in een callcenter betekent goed betaald en uitdagend werk in een gezellig team. Als student houd je vaak een stukje maand over aan het einde van je geld. Zoals studenten zelf vaak zeggen: ‘Geld moet rollen’, dus moet je aan de bak om (extra) geld in het laatje te brengen voor je collegegeld, huur, (verenigings)uitjes, borrels en/of uitgaan.

Met een callcenter bijbaan verdien je als student goed, is jouw werkrooster af te stemmen op collegeroosters, werk je in een gezellig team en leer je goed communiceren en beargumenteren.

Kortom: een goed betaalde (bij)baan waar je nog wat van leert ook!

Flexibele baan

Een baan bij een callcenter is flexibel; hierdoor kan je op de dagen en tijden werken zoals je collegeschema dat toelaat. Ideaal! Vanwege de gemixte teams van jong en oud is de werksfeer erg prettig. Werken bij een callcenter vergt weinig fysieke inspanning, maar wel mentale inspanning.

Wie zoeken wij:

✔ leeftijd 17+ jaar
✔ minimaal MBO werk- en denkniveau
✔ duidelijk verstaanbaar Nederlands
✔ goed kunnen luisteren
✔ prettig stemgeluid, overtuigingskracht en doorzettingsvermogen
✔ goed met computer om kunnen gaan is een pré
✔ een beschikbaarheid van 12 tot 40 uur per week
✔ waarvan 1 maar liefst 2 avonden per week
✔ een goede motivatie !

Zie jij jezelf werken bij TDA? Vul het formulier in.

We nemen dan snel contact met je op voor een kennismakingsgesprek!

TDA: al meer dan 35 jaar specialist in klantcontact

35

Wie zijn we, wat doen we

Klantcontact specialist

Onze kernactiviteit is Nederlandstalig klantcontact, via welk kanaal dan ook. Als specialist op het gebied van klantcontact voert TDA gesprekken met consumenten en bedrijven via telefoon, e-mail, chat en social media.

Onze mensen zijn ons kapitaal

Ondanks onze investeringen in techniek en datamanagement beschouwen wij onze mensen als het grootste kapitaal.
TDA’s ambitie is dan ook het leveren van uitmuntend klantcontact.

Toegevoegde waarde

Door middel van inkomende en uitgaande gesprekken/contacten zorgen wij voor extra omzet, nieuwe klanten, afspraken, de juiste afhandeling van vragen en klachten en waardevolle informatie uit de markt.

Flexibel maatwerk

Flexibele en kostenefficiënte dienstverlening, het leveren van maatwerk, samenwerken met onze klanten, klantverwachtingen overtreffen en een hoge kwaliteit leveren: dat vormt de basis van onze dienstverlening.

We’re Hiring !

Hiring