FeelFree
Flexibel werken, ideaal als Freelancer
Callcenter opdrachten uitvoeren betekent goed betaald en uitdagend werk in een gezellig team. Heb je regelmatig tijd over voor een paar goedbetaalde klussen? Opdrachten uitvoeren voor een callcenter betekent een mooie en regelmatige aanvulling op je verdiensten.
Het werk in een callcenter is goed af te stemmen op andere klussen of op je studie, je werkt in een gezellig team en leer je goed communiceren en beargumenteren.
Maar hoe en wat is het dan om als freelancer aan de slag te gaan? Het is simpel: jij kiest hoe je wil werken! Werken als freelancer is er voor modern werkenden die zelf de regie nemen over hun inkomsten, maar het zonder gedoe altijd goed geregeld willen hebben voor zichzelf en de organisatie voor wie ze werken.
Freelancer via NewWork Freelance (NWF): Hoge netto verdienste en geen administratie, KvK of BTW nummer nodig!!
Kortom: een goed betaalde (bij)baan waar je nog wat van leert ook!
Flexibel werken
Opdrachten uitvoeren bij een callcenter is flexibel; hierdoor kan je op de dagen en tijden werken zoals jouw schema dat toelaat. Ideaal! Vanwege de gemixte teams van jong en oud is de werksfeer erg prettig. Werken binnen een callcenter vergt weinig fysieke inspanning, maar wel mentale inspanning.
Wie zoeken wij:
✔ bereid om er minimaal 4 weken vol tegenaan te gaan
✔ minimaal MBO werk- en denkniveau
✔ duidelijk verstaanbaar Nederlands
✔ goed kunnen luisteren
✔ prettig stemgeluid, overtuigingskracht en doorzettingsvermogen
✔ goed met computer om kunnen gaan is een pré
✔ een beschikbaarheid van minimaal 12 uur per week
✔ waarvan 1 maar liefst 2 avonden per week
✔ een goede motivatie !
✔ als Freelancer aan de slag via NewWork Freelance (dochter van Accord.nl)
Vergoedingen
Als freelancer ontvang je een vergoeding van € 19,- per uur.
TDA heeft een factureringsmodule met NewWork Freelance, waardoor jouw factuur wekelijks op maandag automatisch wordt aangemaakt. NWF betaalt jou wekelijks uit na inhouding van loonbelasting, 4% kosten voor deze diensten en 3,5% voor je arbeidsongeschiktheidsverzekering. Ideaal !!
Zie jij jezelf werken als freelancer bij TDA? Vul het formulier in.
We nemen dan snel contact met je op voor een kennismakingsgesprek!
TDA: al meer dan 35 jaar specialist in klantcontact
35
Wie zijn we, wat doen we
Klantcontact specialist
Onze kernactiviteit is Nederlandstalig klantcontact, via welk kanaal dan ook. Als specialist op het gebied van klantcontact voert TDA gesprekken met consumenten en bedrijven via telefoon, e-mail, chat en social media.
Onze mensen zijn ons kapitaal
Ondanks onze investeringen in techniek en datamanagement beschouwen wij onze mensen als het grootste kapitaal.
TDA’s ambitie is dan ook het leveren van uitmuntend klantcontact.
Toegevoegde waarde
Door middel van inkomende en uitgaande gesprekken/contacten zorgen wij voor extra omzet, nieuwe klanten, afspraken, de juiste afhandeling van vragen en klachten en waardevolle informatie uit de markt.
Flexibel maatwerk
Flexibele en kostenefficiënte dienstverlening, het leveren van maatwerk, samenwerken met onze klanten, klantverwachtingen overtreffen en een hoge kwaliteit leveren: dat vormt de basis van onze dienstverlening.
We’re Hiring !
Hiring