De ideale (bij)baan voor ZZPers

ZZP

Flexibele (bij)baan, ideaal voor ZZPer

Werken in één van de TDA callcenters betekent betaald en uitdagend werk in een gezellig team. Als ZZPer heb je vaak tijd over tussen je klussen door. Een bijbaan in een callcenter betekent een mooie en regelmatige aanvulling op je verdiensten.

Het werk in een callcenter is goed af te stemmen op je reguliere klussen, je werkt in een gezellig team en leer je goed communiceren en beargumenteren.

Kortom: een goed betaalde (bij)baan waar je nog wat van leert ook!

Flexibele baan

Een baan bij een callcenter is flexibel; hierdoor kan je op de dagen en tijden werken zoals jouw schema dat toelaat. Ideaal! Vanwege de gemixte teams van jong en oud is de werksfeer erg prettig. Werken bij een callcenter vergt weinig fysieke inspanning, maar wel mentale inspanning.

Wie zoeken wij:

✔ bereid om er minimaal 4 weken vol tegenaan te gaan
✔ minimaal MBO werk- en denkniveau
✔ duidelijk verstaanbaar Nederlands
✔ goed kunnen luisteren
✔ prettig stemgeluid, overtuigingskracht en doorzettingsvermogen
✔ goed met computer om kunnen gaan is een pré
✔ een beschikbaarheid van minimaal 20 uur per week
✔ waarvan 1 maar liefst 2 avonden per week
✔ een goede motivatie !
✔ KvK-inschrijving vereist

Vergoedingen

Als ZZPer ontvang je een vergoeding van € 18,- per uur excl BTW.

TDA beschikt over een speciale ZZP factureringsmodule, waardoor jouw factuur bliksemsnel door ons wordt opgemaakt én wekelijks wordt betaald!

 

Zie jij jezelf werken bij TDA? Vul het formulier in.

We nemen dan snel contact met je op voor een kennismakingsgesprek!

TDA: al meer dan 33 jaar specialist in klantcontact

33

Wie zijn we, wat doen we

Klantcontact specialist

Onze kernactiviteit is Nederlandstalig klantcontact, via welk kanaal dan ook. Als specialist op het gebied van klantcontact voert TDA gesprekken met consumenten en bedrijven via telefoon, e-mail, chat en social media.

Onze mensen zijn ons kapitaal

Ondanks onze investeringen in techniek en datamanagement beschouwen wij onze mensen als het grootste kapitaal.
TDA’s ambitie is dan ook het leveren van uitmuntend klantcontact.

Toegevoegde waarde

Door middel van inkomende en uitgaande gesprekken/contacten zorgen wij voor extra omzet, nieuwe klanten, afspraken, de juiste afhandeling van vragen en klachten en waardevolle informatie uit de markt.

Flexibel maatwerk

Flexibele en kostenefficiënte dienstverlening, het leveren van maatwerk, samenwerken met onze klanten, klantverwachtingen overtreffen en een hoge kwaliteit leveren: dat vormt de basis van onze dienstverlening.

We’re Hiring !

Hiring